Přejít k obsahu webu
Pavel Semerád
Pomůžu vám překonat překážky během studia a napsat lepší diplomku
  • Blog
    • O diplomkách
    • O státnicích
    • O studiu
  • Konzultace
    • Bakalářky a diplomky
    • Obhajoba diplomky
    • Studium
  • Školení
    • Jak na diplomku?
    • Jak obhájit diplomku?
  • E-BOOK
  • Podcast
  • Videa
  • O mně
  • Kontakt

Štítek: chatgpt

Diplomka/Studium/Vysoká škola

Měli bychom citovat chatboty, nebo ne?

Publikováno 6.3.2023 od autora: Pavel Semerád / Komentáře: 2

Tenhle článek je mojí odpovědí na komentář mého kolegy: "Já jsem toho názoru, že by chatboty neměly být vůbec v závěrečné práci citovány."

Diplomka/Podcast/Vysoká škola

Mám citovat ChatGPT, nebo se na to mám vykašlat?

Publikováno 2.3.2023 od autora: Pavel Semerád / 0 komentářů

Pokud v budoucnu nechcete řešit nepříjemnosti, tak nic nenechávejte náhodě a interní komunikaci s chatboty ve vlastním zájmu citujte.

Studium/Vysoká škola

Jak změní ChatGPT studium na vysoké škole?

Publikováno 21.2.2023 od autora: Pavel Semerád / 0 komentářů

Stojíme na prahu obrovské revoluce ve vzdělávání. ChatGPT nám dokáže hodně pomoci při studiu a (asi) bychom se tomu neměli bránit.

Zvu vás na školení 🙋‍♂️

Pokud píšete bakalářku nebo diplomku, objednejte si záznam mého školení:

Jak na diplomku (záznam)

Jak obhájit diplomku (záznam)

Nejnovější příspěvky

  • Mohu citovat dílo v diplomce, i když je jeho užití zakázáno?
  • Inteligentní člověk s vedoucím práce NIKDY nekonzultuje… 😯
  • Měli bychom citovat chatboty, nebo ne?
  • Vystudovala jsem medicínu, ale chci změnit obor
  • Mohu si vybrat téma bakalářky, o kterém už někdo psal?
  • Mám citovat ChatGPT, nebo se na to mám vykašlat?
  • Mohu kombinovat online dotazník a rozhovor s odborníkem?
  • Jak změní ChatGPT studium na vysoké škole?
  • Co mám dělat, když se mnou diplomant nekomunikuje?
  • Jak změnit školitele a neublížit si?

Doporučuji vám BOOKPORT

BOOKPORT je moje oblíbená on-line knihovna s 8.800+ tituly.

Získejte 20% slevu na předplatné. Stačí, když zadáte v objednávce kód:
pro měsíční platbu – TATULDA
pro roční platbu – TATULDAROK

CHCI VĚDĚT VÍC

Více článků o těchto tématech

bakalářská práce bakalářské studium celoživotní vzdělávání chatgpt citace daně diplomová práce diskuze doktorské studium dotazník filozofování a názory kombinované studium LL.M. magisterské studium MBA motivace neúspěch obhajoba oponent plagiát podvod posudky prezenční studium promoce přijímací zkoušky rigorózní řízení seminární práce senát sport stáž teorie diplomky učitel vedoucí vyšší odborná škola výběr tématu zkouška

Používáním tohoto webu souhlasíte s použitím souborů cookies.
Pokud by vás zajímalo, jak chráním vaše osobní údaje, tak takhle.

Máte zájem o konzultaci nebo obchodní spolupráci?
Kontaktujte mě. Jaké jsou mé obchodní podmínky?

© 2023 Pavel Semerád
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Vítejte na mém blogu o studiu
Než začnete číst, potřebuji váš souhlas s používáním souborů cookies. Máte právo i odmítnout a pokračovat ve čtení. Tak praví zákon.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Upravit nastavení
{title} {title} {title}