Přejít k obsahu webu
Pavel Semerád
Pomůžu vám překonat překážky během studia a napsat lepší diplomku
  • Blog
    • O diplomkách
    • O státnicích
    • O studiu
    • O vědě
  • Konzultace
    • Psaní BP a DP
    • Obhajoba BP a DP
  • Školení
    • Jak na diplomku?
    • Jak obhájit diplomku?
  • E-BOOK
  • Podcast
  • Videa
  • O mně
  • Kontakt

Štítek: psaní vědeckých článků

Diplomka/Vysoká škola

Máte vysokou podobnost diplomové práce? Pište v klidu dál

Publikováno 18. 2. 2025 od autora: Pavel Semerád / 0 komentářů

Neberte ta procenta v počátcích svého psaní až tak vážně. Píšete-li teprve teorii, lze předpokládat, že ta procenta podobnosti budou klesat.

Diplomka/Věda a výzkum/Vysoká škola

Co znamená struktura IMRaD u odborného textu?

Publikováno 20. 10. 2024 od autora: Pavel Semerád / 0 komentářů

S pojmem IMRaD setkávám v diplomkách čím dál častěji, tak si pojďme říct, co to je, jak to funguje a proč byste se toho neměli bát. 😉

Diplomka/Věda a výzkum/Vysoká škola

Jak za hodinu získat 10 nových citací na Google Scholar?

Publikováno 18. 8. 2024 od autora: Pavel Semerád / 0 komentářů

Jednoduchý krok, který mi během hodiny zvýšil počet citací o 10 (Google Scholar). Pokud to myslíte s vědou vážně, udělejte ho taky. 😉

Diplomka/Věda a výzkum/Vysoká škola

Mohu delegovat sběr dat na marketingovou agenturu?

Publikováno 11. 3. 2024 od autora: Pavel Semerád / 0 komentářů

Čas běží, odpovědi nepřibývají a studenti začnou hledat alternativy. Je dobrý nápad, aby si na sběr dat najali marketingovou agenturu?

Studium/Věda a výzkum/Vysoká škola

Akademická kariéra po dokončení doktorského studia

Publikováno 28. 12. 2023 od autora: Pavel Semerád / 0 komentářů

Končíte doktorské studium a chcete zůstat na univerzitě jako akademický pracovník? Potom vám poradím, co udělat, abyste měli větší šanci.

Věda a výzkum/Vysoká škola

Jaký byl můj rok 2023 a na co se těším v novém roce?

Publikováno 24. 12. 2023 od autora: Pavel Semerád / 0 komentářů

V roce 2023 jsem prožil úspěchy ve výuce i ve vědě a za to vděčím skvělým lidem, které mám kolem sebe. Děkuji vám za to.

Diplomka/Věda a výzkum/Vysoká škola

Jak překonat krizi při psaní vědeckých článků?

Publikováno 4. 11. 2023 od autora: Pavel Semerád / 0 komentářů

Jsem takovej dolámanej a nedaří se mi to překonat. Své úkoly a povinnosti sice plním, ale cítím, že mi na vědu chybí energie a motivace.

Věda a výzkum/Vysoká škola

Vyšel mi 3. článek v impaktovaném časopise během 3 měsíců

Publikováno 6. 9. 2023 od autora: Pavel Semerád / 0 komentářů

Dozvíte se o tom, jak mi vyšel článek v impaktovaném časopise Central European Business Review. Vše od příprav až po publikování.

Postgraduální studium na NEWTONu

Akreditované jednoleté studium MBA, LL.M. a MSc. v ČJ. Velká lektorská jména. Inspirativní spolužáci.

CHCI VĚDĚT VÍC

Používáním tohoto webu souhlasíte s použitím souborů cookies.
Pokud by vás zajímalo, jak chráním vaše osobní údaje, tak takhle.

Máte zájem o konzultaci nebo obchodní spolupráci?
Kontaktujte mě. Jaké jsou mé obchodní podmínky?

© 2025 Pavel Semerád
Používá WordPress (v češtině) | Šablona: Graphy od Themegraphy
Vítejte na mém blogu o studiu
Než začnete číst, potřebuji váš souhlas s používáním souborů cookies. Máte právo i odmítnout a pokračovat ve čtení. Tak praví zákon.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Upravit nastavení
{title} {title} {title}