Jak jsem jako učitel něco (ne)udělal a teď mě to mrzí
Tenhle článek je o mém (zatím) největším učitelském úletu. Jde o to, že jsem tehdy jako učitel něco (ne)udělal a teď mě to mrzí.
Tenhle článek je o mém (zatím) největším učitelském úletu. Jde o to, že jsem tehdy jako učitel něco (ne)udělal a teď mě to mrzí.
Někteří učitelé vymýšlejí důmyslná pravidla pro průběh online zkoušení. Zapomínají ale při tom na to, že nejsou ve vězení, ale ve škole.
Až si zase jednou řeknete, že ta přednáška není úplně v pohodě, třeba po přečtení tohoto článku pochopíte, jaké to je přednášet online?
Taky si pokládáte otázku, jak udělat online přednášku, aby studenty bavila a aby se při ní co nejvíce naučili?
Přestože občas členové zkušební komise řeknou během obhajoby nějakou průpovídku, měli by dobře zvážit, co říct a co ne.
I když letos učitelé a studenti udělali maximum pro oboustranně korektní zkoušení, někteří mohou mít pocit, že byli poškozeni. Je tomu ale skutečně tak?
Jak bude vypadat toto zkouškové období, můžeme jen odhadovat. Faktem ale je, že se najednou objevují takové možnosti podvodů, kterým nelze snadno zabránit.
Jak budou tento semestr vypadat zkoušky, záleží na vyučujících. Je ale fér zpřísňovat podmínky zkoušení "jen" kvůli tomu, že studium probíhá distančně?
Moje odpovědi na vaše otázky (FAQ): Kdy se vrátíme do školy a kdy začne prezenční výuka? Jak se bude zkoušet? Kdy budou státnice? Kdy budou přijímačky?
Poradím vám, jak se studenty komunikovat během distančního studia - jak nahrávat obrazovku, jak udělat online přednášku (online přenos), nebo "jen" záznam.